Agencja interaktywna

Kłopotliwe reklamytworzenie

Permanentnie niedawno spostrzegam reklamy, które mnie denerwują, a nawet stymulują we mnie jakiś bunt. Rozumiem hasło „reklama Katowice”, rzeczywiście rozumiem. Rozumie się samo przez się, każdy chce się wypromować, każdy potrzebuje pozyskać użytkowników i mieć z tego profit. Poniektóre rzeczy przekraczają pomimo tego moje wyobrażenia. Powodują, że kategorycznie jestem przeciw. No bo jak można nazwać usuwanie negatywnych opinii? Załóżmy, że mamy firmę której nazwa pojawia się w internecie. Może standardowo na jej stronie internetowej, a może tylko na forach, gdzie klienci wymieniają swoje opinie. Jeśli firma nie jest szczera, to oczywiste, że pojawią się opinie ujemne. Ich źródłem może być zła jakość produktów względnie niewłaściwa obsługa klienta. Czasami podobnie inne składniki, których nie sposób w tym miejscu wymienić. Z jakiej przyczyny zatem nie mogą być one dostępne szerszemu gronu? Z jakiej przyczyny niby ma to być usunięte? Jesli wyszukuję czegoś, chcę wiedzieć, jak faktycznie działa sprzedawca. Chcę zidentyfikować i te dobre i złe strony, aby na tej podstawie dokonać akuratnego wyboru. Nie ma doskonałych firm, rozumiem, że zdarzają się pomyłki czy próby zniesławienia, jednak ścieranie zdania innych ludzi jest dla mnie kłamstwem. Również z reklamą „pozycjonowanie sosnowiec”. Nie podoba mi się, że ktoś ma odgórnie rozstrzygać, która strona wyświetli się po wpisaniu jakiegoś hasła. Chciałabym, aby bylo to w najwyższym stopniu sprawiedliwe. Żeby jako pierwsze uwidoczniały się strony, które są najlepsze i najczęsciej wybierane przez użytkowników sieci. Na nieszczęście, nie ma się co zwodzić – jeśli istnieją takie reklamy, to bez wątpliwości są również ich nabywcy.